Het is bijna zover! Sri Lanka komt dichterbij. - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Jannet Wiersma - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! Sri Lanka komt dichterbij. - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Jannet Wiersma - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover! Sri Lanka komt dichterbij.

Door: Jannet

Blijf op de hoogte en volg Jannet

06 December 2015 | Nederland, Gouda

Onze reisverslagen naar Nieuw-Zeeland blijken nog steeds op het Waarbenjij.nu te staan.
Hoe leuk zou het zijn om nu, zeven jaar later, ook onze belevenissen op Sri Lanka toe te kunnen voegen.
Over 2 weken zitten we in Colombo en hebben de vliegreis net achter de rug. Als de WiFi en beschikbaarheid van computers voldoende is doe ik graag eens een verslagje me foto's.

• 07 December 2015 - 09:17

Tineke:

Hoi Jannet, Gerard en the kids,

Alvast een hele goede vlucht en mooie reis gewenst! Leuk om jullie reisverhalen te volgen.
    Geniet ervan!!

Groetjes, Tineke

• 08 December 2015 - 16:19

Fransien:

Ben erg benieuwd naar Julie verhalen! Veen succes met de voorbereiding!

Jannet

8 jaar na onze eerste grote familiereis naar Nieuw-Zeeland hebben we besloten om tijdens de kerstvakantie Sri Lanka te gaan verkennen. Inmiddels zijn onze kinderen 6, 9 en binnenkort is de oudste 12 jaar.